כל המצגות | אתר שיתוף מצגות | הורדת מצגות יפות בחינם

מצגות לאי-מייל! לקבלת מצגות נבחרות לאימייל שלכם בכל שבוע הרשמו כאן

ישראל טורקיה - מי מחלק את הקלפים

ישראל טורקיה - מי מחלק את הקלפים? - גיא ?בכור

לאתר של גיא בכור
http://www.gplanet.co.il/

לאחר שמדיניות החוץ והפנים של טורקיה קרסה, מופנה הזעם בממלכת ?ארדואניסטן כלפינו. מה מתרחש שם מאחורי הקלעים, על מרד הכורדים, ומה אנחנו יכולים ?לעשות עכשיו? על שיטת הזירה החדשה.
?כיצד מתגברים על ממלכת ארדואניסטן? מה ?שמסתתר מאחורי המשבר עם טורקיה?

מאת ד"ר גיא בכור
הטורקים דחקו אותנו לזירה שלהם – משחקי כבוד מפוקפקים, התקפי זעם והתנצלויות , ?ואנחנו שיחקנו על פי הכללים שלהם יותר משנה. הגיע הזמן שאנחנו נכניס אותם לזירה ?חדשה, שאנחנו ניצור. הגיע הזמן לחלק להם את הקלפים שלנו.
1. ב- 17 באוגוסט, לפני כשבועיים "פקעה סבלנותו" של ראש הממשלה הטורקי, ?שליטה המוחלט של טורקיה, טייפ ארדואן, והוא נתן הוראה לפתוח בהתקפות אוויריות על ?חבלי הכורדים בצפון עיראק. ההפצצות נמשכות כל הזמן, והביאו למותם של אזרחים כורדים ?רבים. בעוד אסד שוחט את הסורים, ארדואן שוחט את הכורדים, לכאורה 'מחבלים' במחתרת ?הכורדית ה- PKk ?ארדואן מזרים לגבול עם כורדיסטאן העיראקית מאות כלי רכב משוריינים, ?אך בגבעה שעל הגבול יושבות מאות אמהות כורדיות, שנשבעו של א ירדו ממנה עד שההתקפה ?הטורקית האכזרית לא תסתיים. אלפים זורמים אל הגבעה הזו מטורקיה, אך הצבא הטורקי ?מונע מהם להצטרף דמוקרטיה.
בכך קרסה מדיניות הפיוס של ארדואן כלפי הכורדים בטורקיה, כ- 14 מליון איש, ?שהכריזו הקיץ הזה על אוטונומיה, בלי להסתיר את כוונתם העתידית להיפרד מטורקיה. זהו ?התרחיש הגרוע ביותר שיכול לקרות למשטר הטורקי. ומה יכולים כבר המטוסים לעשות? עוד ?ועוד כורדים מצטרפים למאבק, שלא יוכל להיפתר בדרכים צבאיות. התקפת הזעם של רדואן רק ?מלבה את רצונם של הכורדים לעצמאות.
שתי מדינות תמכו באופן אקטיבי במאבק הטורקי נגד הכורדים: ארצות הברית וישראל. ?אנחנו מכרנו מטוסים ללא טייס לטורקים לאיסוף מודיעין על מעוזי הכורדים, ובכך תרמנו ?תרומה עצומה למהלך הצבאי הטורקי. גם ארצות הברית מעבירה מודיעין יומיומי לטורקים, ?כאשר היא רואה ב- PKK ?ארגון טרור. אלא שישראל הפסיקה את הקרבה היתרה לטורקיה, ?וארצות הברית עוזבת לגמרי את עיראק בסוף דצמבר השנה, עוד כמה חודשים. ומי יספק ?מודיעין לטורקים? הם במצוקה גדולה, כאשר הכורדים הולכים ומתעצמים.
האבידות הטורקיות גדולות. בחודש שעבר נהרגו 40 חיילים טורקים במארבים ובמוקשים ?כורדיים, והטורקים אובדי עצות. בינתיים הם עצרו לא פחות מ- 3,500 מן המנהיגים ?הפוליטיים הכורדים בטורקיה, חלקם חברי פרלמנט, בניסיון לדכא את המרד, אך ללא הצלחה. ?הכורדים דורשים את שחרור כל האסירים שלהם, מדובר על עשרות אלפים, דבר שטורקיה לא ?תסכים לו.
..........



חלש
  • .
דרגו את המצגת:  ענק
תגיות:
צפיות במצגת: 1065
הוסף על ידי: מצגתון
הוסף בתאריך: 24.09.2011
קובץ מקורי: ישראל טורקיה - מי מחלק את הקלפים.doc
    


divider

הוסף תגובה למצגת


הוסף תגובה למצגת:

[הרשמה]
למניעת ספאם פיתרו את השאלה:
שלח לי אימייל כשמישהוא מגיב לתגובה זו

תגובות
divider
תגיות: טורקיה  גיא ?בכור  ארדואניסטן  ארדואן  yurehv  dht cfur  trsutbhxyi  trsuti 

קיצורים: שם המצגת תאור המצגת תגיות גוף המצגת








אפליקציה ואתר הכתבות לילדים
תרגול לימוד כתיבה לילדים
www.dictation.co.il

תוכנה לארגון חתונה
תוכנה אונליין לניהול חתונה
מוזמנים, שולחנות, הוצאות ומתנות
online.wedding-soft.com

?Forward SMS to REST API
Forward SMS messages to your
REST API server
Forward SMS To API