כל המצגות | אתר שיתוף מצגות | הורדת מצגות יפות בחינם

מצגות לאי-מייל! לקבלת מצגות נבחרות לאימייל שלכם בכל שבוע הרשמו כאן

הכל אודות חתולים

משקלו של חתול בית בוגר נע בממוצע בין 7-5 קילוגרם. אורך החיים הממוצע של החתולים נע בין 15-10 שנים, כאשר חתולים מבויתים מאריכים חיים יותר מחתולי רחוב. אורך החיים הידוע הארוך ביותר של חתול הוא 38 שנים. טמפרטורת הגוף הממוצעת של חתול נעה בין 38.5 ל39 וקצת מעלות צלזיוס.
הייחום, ההיריון וההמלטה של חתולי הבית שונים במקצת מחתולי הבר. הסיבה העיקרית לשינוי המהותי הוא ההבדל בתנאים שבטבע לבין כתנאם בשבי. בטבע החתולות התייחמו לפי עונות השנה, לקראת סוף החורף.לעומת זאת, בשבי, או בבית האדם במקרה זה, ישנה תאורה מלאכותית ושפע של מזון לאורך כל השנה, דבר אשר גורם ל בלבול במערכת ההורמונאלית של החיות.
כל החתוליים (למעט אריות) חיים בפרטים בודדים. חתולים יותר עצמאיים מהכלבים התלויים בבני אדם למחייתם, משום שהכלב בע ח להקתי, והחתול לעומתו חי בבדידות למעט אינטראקציה אקראית עם בני מינו.מאפייני התנהגות של חתול בית כוללים גרגור בעת שמחה ושביעות רצון וכשכוש בזנב בעת מתיחות או עצבנות. החתולים נוהגים לזקוף את זנבם כשהם חשים ביטחון, אם בנוכחות אמם, או מי שמגדל אותם. במקרה וחתול נמצא תחת איום או סכנה הוא יברח או ינסה להבהיל את מקור האיום באמצעות קולות ותנועות איום, לדוגמה פעירת פה המלווה בחשיפת שיניים וקול נשיפה חזק, משיכת אוזניים לאחור, קימור חד של הגוף, פרווה סמורה והרמת רגל במטרה לפגוע או להבהיל.
חתולים ככלל הם חיות לילה ומרבית הפעילות שלהם מתבצעת בלילה. גופם של החתולים מותאם לפעילות לילית זו, הם נוהגים לישון ביום שעות רבות כדי לאגור כוח ללילה ולכן לעתים נראים עצלנים . חתולים אף מסוגלים לראות היטב בלילה מכיוון שעיניהם מותאמות לכך. אם מסתכלים מזווית מסוימת על עיניו של חתול ניתן לראות שהן בוהקות (בשל התאמתם ללילה) מכאן השתרש המונח - עיני חתול .
קיימים יותר מ - 100 זני חתולים. אלו מתחלקים לארבע קבוצות עיקריות: ארוכי פרווה, פרווה חצי ארוכה, קצרי פרווה ואוריינטלים. כמו עם כל חיית מחמד נפוצה, נערכות ברחבי בעולם תערוכות חתולים אשר מציגות לראווה חתולים על גזעיהם השונים. תערוכות אלה הנן תחרויות יופי. כל חתול נשפט על ידי שופט לפי סטנדרט הגזע המתאים. גם חתולים שאינם גזעיים משתתפים בתערוכות.



חלש
  • .
דרגו את המצגת:  ענק
תגיות:
צפיות במצגת: 3529
הוסף על ידי: דנה
הוסף בתאריך: 14.03.2008
קובץ מקורי: חתולים.ppt
    


divider

הוסף תגובה למצגת


הוסף תגובה למצגת:

[הרשמה]
למניעת ספאם פיתרו את השאלה:
שלח לי אימייל כשמישהוא מגיב לתגובה זו

תגובות
divider
תגיות: חתול  רחוב  גרגור  חתולים מבויתים  חתולי רחוב  עיני חתול  j,uk  rjuc  drdur 
j,ukho ncuh,ho  j,ukh rjuc  ghbh j,uk 

קיצורים: שם המצגת תאור המצגת תגיות גוף המצגת








אפליקציה ואתר הכתבות לילדים
תרגול לימוד כתיבה לילדים
www.dictation.co.il

תוכנה לארגון חתונה
תוכנה אונליין לניהול חתונה
מוזמנים, שולחנות, הוצאות ומתנות
online.wedding-soft.com

?Forward SMS to REST API
Forward SMS messages to your
REST API server
Forward SMS To API